Nowa aplikacja PhoneBilling przeznaczona jest dla telefonów z systemem Android.
Aplikacja pozwala na kontrolę połączeń telefonów komórkowych w trybie on-line.
PhoneBilling przeznaczony jest dla firm, które potrzebują sprawować kontrolę nad czasem pracy pracowników pod kątem rozmów telefonicznych.
Administrator systemu może analizować ilość połączeń nieodebranych przez pracownika, sprawdzać czy pracownik oddzwonił do klienta, sprawdzać czas poświęcony na rozmowy telefoniczne pracownika lub sprawdzać pod jakie numery dzwoni pracownik.
Aplikacja natychmiast po zakończonym połączeniu telefoniczym wysyła informację o szczgółach połączenia (tzw. ticket) na serwer.
Ticket może być wysyłany automatycznie dla wszystkich numerów telefonów, dla wybranych numerów telefonów lub użytkownik może każdorazowo zdecydować o wysłaniu ticketu po zakończeniu połączenia.
Ticket zawiera m.in. czas rozpoczącia, czas trwania, typ połączenia, numer wybrany, opis kontaktu z telefonu, identyfikator urządznia.
Na serwerze gromadzone są połączenia z wszystkich telefonów zarejestrowanych w danej organizacji.
Rejestrowane mogą być wszystkie typy połączeń, również połączenia przychodzące.
Administrator po zalogowaniu się na serwer może przeglądać zarejestrowane połączenia z wszystkich telefonów zarejestrowanych w firmie.
Aplikacja może działać również w trybie incognito.
Obecnie jesteśmy w fazie testów tej aplikacji, planujemy wydanie wersji produkcyjnej za około miesiąc.